maanantai 15. joulukuuta 2014

Kurkkukipuja

Vitsi tällänen aikuinen elämä maistuu. Viikonloppuna join kaks annosta alkoholia ja olin lauantainakin ennen kello 01.00 nukkumassa kotona. Ja tänään olen herännyt vir-ke-ä-nä il-man kel-lo-a vähän ennen kuutta. Siis ihan aamulla. Kyllä. Minä. Itse.

Rauhallinen viikonloppu johtui edellisellä viikolla hankitusta megalomaanisesta darrasta, väsymyksestä ja jäätävästä kurkkukivusta, jonka vuoksi olen ollut hiljaa suurimman osan ajasta (mikä taas sopii mun läheisille paremmin kuin hyvin). Mut vitsi kun on kiva fiilis. Mun oloa vielä buustaa se, et suurin osa kollegoista on ollut viikonloppuna vetämässä rehelliset kakkoset ja ne ketkä ovat suvainneet tulla paikalle, eivät näytä kovin hyvältä. Vähän kuten allekirjoittanut viime torstaina tsekatessaan itseään hotellista ulos 12:15 ilman meikkiä ja edellisillan hippamekko päällä. Ja se miksi olin hotellissa yötä, on taas aivan oma tarinansa...

Mutta en jaksa vaahdota dokaamisesta tai miehistä, koska oon aikuistunut noin kaksi päivää viikonloppun aikana ja tajusin, et haluun oman kämpän. Ainoo, et mun säästötilillä on 1,26€. Saakohan noilla säästöillä hyvän asunnon? No, anywaysohow oon pohtinu koko aamun, et pitäiskö toteuttaa yks unelma ja ostaa (ilmeisen minikokoinen) kämppä ihan ytimestä vai olla vielä enemmän aikuinen (ja tarvittaessa julkisten armoilla, yäk) ja muuttaa jonnekin kauas perähikiälle isoon kartanoon, kuten Espooseen? Niinpä, melkoisia ongelmia neiti F:llä jälleen. Jos joku kyseenalaistaa mielenterveyttäni pienoisen ailahtelevaisuuteni johdosta, niin en tiedä mistä puhutte. 

Nyt alan paukuttaan konetta siihen tahtiin, että pääsen perjantaina aloittamaan joululomani eräänlaisten kulkusten kilinän tahdissa. ;)

P.S. En nähny Mun Kiellettyä. Se on ihan mulkku!

Ei kommentteja: