perjantai 4. heinäkuuta 2014

I hate boys!

Kuinka vitun ärsyttäviä miehet osaa olla? Voin kertoa että kovin ärsyttäviä! Tää mun yks päänvaiva lopulta nosti päänsä pensaasta, oli tosi kiva ja sovittiin et nähdään päivänä X. No. Eipä nähtykään. Vika ei oo täysin sen, koska saatoin vähän myöhäs laittaa sille viestiä (koska olin luvannut ilmoittaa et kerkeenkö näkeen sinä päivänä. Mun mielestä on normaalia ilmoittaa asiasta ehkä siinä kymppiuutisten aikaan!), mut silti tää jantteri vituttaa mua ihan sikana ja haluaisin päästä sen ajattelusta eroon. Vittuvittuvittu! 

Onneks tänään alkaa viikonloppu ja pääsen pois Stadista. Tää kaupunki on tällä hetkellä yks iso persereikä ja miehet täällä on mulkkuja. Oikeesti mul on noita muita sutinoita vaik kuinka paljon, mut tietty mua itteeni kiinnostaa vaan tää kusipää.

Ei sit muuta. Ihanaa viikonloppua ja rakkautta kaverit!

Ei kommentteja: