keskiviikko 28. elokuuta 2013

Elossa

Hellurei ja hellät tunteet. Oon maailman kaikkeuden laiskin ihminen ja jos minulta hajoaa jotain, menee ehkä viikkoja/kuukausia, että jaksan tehdä asialle jotain. Tällä hetkellä minulla on kokonaiset 15 minuuttia aikaa kirjoittaa, ennen kun tää kone kuolee taas hetkellisesti. R.I.P.F.A.W.

Mun piti tulla kertomaan, että luojalle kiitos dumppasin sen hiton Potentiaalisen. Mulla on niin paljon sutinaa tällä hetkellä, että ei mitään järkeä. Huhhuh. Mun elämässä tapahtuu muutenki taas jänniä asioita ja epäilen, että mua näkee tuolla juoksemassa ja reivaamassa yössä aika paljon nykyistä enemmän (ou nou!). Mulla on niin paniikki tästä akun loppumisesta, että en pysty aloittamaan yhtäkään tarinaa alusta. Mut mulla menee loistavasti, toivottavasti sullaki! <3

Ei kommentteja: