tiistai 25. joulukuuta 2012

Tapahtumarikas joulu! Not.

Joulu tuli ja pian se on vähän niiku myös mennyt. Oon nukkunut about 23 tuntia parina viime vuorokautena ja valveillaoloajan olen käyttänyt ahmimiseen (pakko ahmia nopeasti napa täyteen, että pääsee takas unille). Vissiin hieman univelkaa ja stressiä ollut viime viikkoina, onneksi äidin ja isin hellässä huomassa on hyvä olla

Viikonloppuna olin Maailman Ihanimman hellässä huomassa muutaman tunnin. Minulla oli kolmen päivän putken darra (jaksa miettiä yhdyssanasääntöjä nyt, eli kirjoitin ronskisti kaikki sanat erikseen) ja hänellä yhden päivän putken darra (å samma här), eli suurin osa ajasta nukuttiin tiukasti toisiimme kietoutuneina. Ja huomenna tapaamme lisää. <3

Herra Potentiaalinen sen sijaan on pitänyt täyttä hiljaisuutta jo pian pari viikkoa. Tiedän hänelle sattuneen erään ikävän tapauksen, joka varmasti on vaikuttanut hänen seksiviettiinsä, joten olen katsonut paremmaksi olla vonkaamatta suruaikana. Mutta jatkostamme olen silti epävarma (Maailman Ihanin on vissiin taassaanut pääni niin sekaisin).

Yäk, olen ollut tänään hereillä tunnin ja kymmenen (10) minuuttia. Nyt äkkiä pää takaisin tyynyyn, että jaksan huomenna panna menemään.

Palaan asiaan, kun sitä oikeasti on (eli kun Maailman Ihanin kosii tms.).

Ei kommentteja: