maanantai 3. joulukuuta 2012

Dream Team

Voi elämä tätä vapinan ja hikoilun määrään. Mutta kyllä tämä tästä, eikö vain?

Eilinen meni hyvin pitkälti meditoidessa ja mietiskellessä vaaka-asennossa sängyn pohjalla hokien samalla alla olevaa mantraa (kiinnostuneille tiedoksi, olen sen ihan itse kehittänyt ja sitä saa vapaasti käyttään, kunhan muistaa välillä huudahtaa "Kunnia Filipalle!").

"Hengitä sisään ja ulos. Sisään ja ulos. Pidätä oksennusta. Koita hengittää varovasti joko sisään tai ulos. Pidätä vielä hetki oksennusta. Ota pieni huikka raitista krapulamakuhuoneen ilmaa keuhkoihisi. Jne."

Olen siis ollut baarissa, onneksi hyvin nopeasti vain sillä siellä kokoontui Filipan lähes täysijäseninen Dream Team. Eli siellä on ollut ainakin Potentiaalinen. Ja Potentiaalisen BFF. Ja Hän. Ja vissiin YYWTF. Ja pari muutakin urpoa ja keijoa, joista en sen kummemmin jaksa kertoa. Mikä onni, ettei kukaan näistä ole nähnyt minua. Tai minä heitä. Mitäs muuta? Rystyseni on veressä. Kyynärpäässä haava. Pari meikkisivellintä kadonnut (oonko nyt hemmetti mennyt "korjailemaan" meikkiä semmoisessa kunnossa? Tämä on aina hyvä juttu, mikä lämmittää ainakin kanssajuhlijoiden mieltä). Paita kadonnut (villapaita, en oo sentään rintsikat päällä viilettänyt meneen. Kai...).

Mutta jotain positiivistakin voidaan keksimällä keksiä. Rahaa minulla on mennyt pyöreät nolla euroa (myydäänkö jossain "I love Ilmainen viina"-paitoja?). Ja muilla on mennyt vielä lujempaa, mitä minulla (HAH!). Eli krapula ja pieni piilevä morkkis, menkää pois. Oon ollut hauska ja viehättävä koko illan!

Ihanaa viikkoa, tästä on yksi suunta ja se on Alkoon! viikonloppuun! jonnekin!

Ei kommentteja: