maanantai 10. joulukuuta 2012

It's alive!

APUAPUAPUA! Maailman Ihanin jutteli minulle Facebookissa. Hän kysyi milloin olen tulossa hänen hoodeilleen.

Ja arvatkaa mitä tein? Menin offlineen, mutta kuitenkin luin viestin ja hän näkee minun nähneen sen. HAH! HAH! Kuinka halpa ja lapsellinen olenkaan?

En vaan tiedä mitä sanoisin. Tiedän tasan kuinka olen jouluna menossa käymään siellä, mutta en tiedä haluanko nähdä häntä (TAHDON, TAHDON!). Ehkä esitän coolia, näen häntä ja olen normaali (nussin ja lähden pois). Mutta sisälläni pikku-Filippa itkee ja kiukuttelee ja pyytää häntä vain rakastamaan ja ottamaan syliin. Ääääähähhähähähähää, äiti auta!

Missä vaiheessa sain itseni rakastumaan lähes tuntemattomaan ja maailman isoimman munan omaavaan mieheen? Ja missä vaiheessa unohtamani ihastus Potentiaaliseen on kadonnut ja missä välissä meistä tuli oikeasti ystäviä (for real, hengaillaan ja pidetään yhteyttä taas harva se päivä. WTF?)?

Elämä on outoa ja miehet vielä oudompia!

Ei kommentteja: