tiistai 3. tammikuuta 2012

Missattu puhelu

Miten vitussa voi päivän sisällä pään sisällä kehittää sellaisen draaman, että jää Kauniit ja Rohkeatkin kauas taakse.

Tilanne on nyt seuraavanlainen. Potentiaalinen on lomamatkalla edelleen ja viime yönä hän oli soittanut minulle. Tietysti nukuin sikeää prinsessauntani, enkä ollut herännyt hänen puheluun (PERKELEPERKELEPERKELE!). Laitoin aamulla viestin, jonka sisältö oli tiivistetysti: "Hehe, iskikö ikävä?" ja HÄN EI OLE VASTANNUT SIIHEN! Päivän mittaan sain sitten tämänkin asian sellaiseen kauhujenmittakaavaan, että olen varma että hänen asiansa olisi ollut jotain: "En halua nähdä sua!".

Oh please, eihän kukaan tommosesta asiasta soittaisi kello viisi (5) aamulla?

Tietysti olen saanut viestejä ja puheluita pitkin päivää kaikilta muilta (miksi just tänään kaikkia kavereita kiinnostaa miten menee ja milloin nähdään?) paitsi Potentiaaliselta. Olen juossut puhelimeni luokse kuin viimeistä päivää pienenkin piippauksen jälkeen. Ush.

Rauhoitu, rauhoitu, rauhoitu, hanki elämä ja muuta ajateltavaa!

Oikeasti, kyllä mulla on elämä, mutta se pyörii ikävästi töiden ympärillä 24/7. Hauskuutan vain itseäni pohtimalla Potentiaalista noin 23,5/7.

2 kommenttia:

Cissatar kirjoitti...

Hanki joku kiva naapurinpoika nukkumaan viereen yöksi! eiks sillä tavalla ole jo melkein varmistettu että Potentiaalinen soittaa, jotenkin noilla miehillä on alitajunnassa tollanen. Oman reviirin suojelu? ;)

cissatar.blogspot.com

Filippa kirjoitti...

Cissatar: Yks kiva tilattu!