perjantai 19. lokakuuta 2012

...

Olen viettänyt aivan uskomattoman ihanan illan ja yön Maailman Ihanimman kanssa. Aamulla lähtö tuli vähän äkkiä ja nyt surettaa se pikapoistuminen paikalta, että vaikutinko vähän liian innokkaalta poistumiseni kanssa. En tiedä. Tämä epävarma ahdistaa. Hänen kanssaan on älyttömän hyvä olla ja hänen seurassaan huolet ja murheet ovat poissa ja suhteemme todellinen luonne ei askarruta. Mutta heti kun ovi käy, alan miettimään mitä tämä on, kannattaako tämä, miksi teen näin, käyttääkö hän ehkä sittenkin vain minua hyväksi? 

Note to self: älä laita Maailman Ihanimmalle ns. turhia (paitsi mun viestit on kaikkea muuta kuin turhia!)  viestejä Facebookissa. Se ei vastaa! En käsitä tätä piirrettä hänessä. Joku pieni "ok" tai "jaa" edes kävisi kuittaukseksi, että asia on ymmärretty tms. WTF??

Olen vähän saanut Maailman Ihanimman kautta avattua silmiäni myös herra Potentiaalisen näkökulmasta. Hitto että saatoin vaikuttaa tylyltä. Vaikka tarkoitus ei ole ollut olla ilkeä tai kylmä, mutta vahingossa olen voinut antaa sen kuvan. Äh...

Tekisi mieli lähettää anteeksipyyntö Potentiaaliselle, monta kysymystä sisältävän viestin Maailman Ihanimmalle ja kaivautua peiton alle odottamaan vastauksia.

Mutta ei. Menen vain peiton alle ja toivon maailman rauhaa. Ja vastausta Maailman Ihanimmalta. Ja jotain, en tiedä mitä, Potentiaaliselta.

Ei kommentteja: