perjantai 4. toukokuuta 2012

Sorruin.

Olin halpa ja päästin Potentiaalisen luokseni aamulla.

En ole aivan varma, mutta tunnelma oli erilainen kuin ennen. Kylmempi, kuumempi, kiihkeämpi, laimeampi? Ainoa adjektiivi mitä minulle tulee mieleen, on kyllästynyt. Juttumme polkee paikallaan aika pahasti, ehkä. Enkä nyt tarkoita, että meidän pitäisi välttämättä käydä läpi mikä tilanteemme on (pääsin tuosta ahdistuksesta vihdoin yli, mutta eihän se tietenkään huonoa tekisi), mutta kaavoihin kangistuminen on pahinta mitä tiedän ja sitä on nyt havaittavissa. Niin...

Hän on nyt ainakin kaksi päivää far out. Saa nähdä mitä sen jälkeen, hän saa tehdä seuraavan siirron jos haluaa. Minulla ei ole nyt "mitään tarvetta" nähdä häntä välttämättä enää koskaan  pieneen hetkeen.

Nyt minä jatkan odottelua, että viikonloppu alkaisi. Ihan supermageeta viikonloppua minulle ja sinulle!

Ei kommentteja: