lauantai 10. maaliskuuta 2012

Harvoin käsitelty aihe

Kun aihetta Potentiaalinen olen käynyt aivan liian vähän ja liian pinnallisesti läpi (lähinnä ohimennen sivulauseessa olen saattanut mainita) täällä päiväkirjassani, niin ehkä pitäisi raottaa ovea taas, että missä mennään.

Olin hieman näreissäni Potentiaalisen käytöksestä tässä taannoin. Hän vittuili ja piikitteli (joka oli oikeasti aivan viatonta ja puhdas vahinko hänen puolelta. Mutta jos asia osuu arkaan paikkaan, niin kai tyttö saa vähän itkeä ja loukkaantua?) asiasta, mikä on ollut minulle Hänen jälkeen arka paikka. Sanoin siitä ensin nätisti ja kun hän ei tajunnut, että aihe osuu oikeasti kipeään kohtaan, niin vedin aikuismaisesti Facebookissa itku-raivarit hänelle. Tai no, sanoin suoraan miten asiat ovat olleet.

...and then what?

Emme ole koskaan olleet toisillemme mitenkään erityisen hempeitä tai lässyttäneet mitään ällöttäviä ihqsöpö-juttuja. Voin hyvin olla hänen kainalossa, jos katsomme tv:tä tai nukumme, mutta sängyn ulkopuolella tollaiset jutut ovat minimissä (paitsi aamuisin saatan halailla häntä ja roikkua hänessä ennen kuin hän karkaa ovesta ulos "ÄLÄ MEE ÄLÄ JÄTÄ MUA!". No wonder why se ryntää pois...).

Mutta tuon pienen avautumisen jälkeen Potentiaalinen on ollut aivan mielettömän kiltti ja kohtelias minulle. Esimerkiski silitti päätäni tässä yksi aamu blow jobin jälkeen samalla kun puhui työpuhelua. Ja minun oli tietenkin pakko rikkoa tuo kaunis tunnelma ulvomalla räkäisesti nauraen kyyneleet silmissä: "Näinkö neuvottiin jossain oppaassa miten lepyytellään kiukkuinen nainen?". Mutta silittely tuntui hyvältä. Ja oudolta. Vähän liiankin hyvältä!

Samoin hän on puhunut minulle supernätisti. Kehunut ja pitänyt yhteyttä todella tiiviisti.

Hmm. Toisaalta kivaa, mutta entä, jos hän ei olekaan aito? Feikkaako hän kaiken vai onko hän oikeasti ottanut yhden askeleen kohti minua? Miten minun pitäisi suhtautua asiaan? Olla hänelle asteen mukavampi? Vai jatkaa samalla vanhalla "tylyllä" linjalla? Mitämitämitäwtf?

2 kommenttia:

Krisse kirjoitti...

Kommenttini tulee tällä hetkellä heleän pastellinpinkkien lasien läpi tarkasteltuna (ja uskoisin olevani yhä vähän humalassa), MUTTA mun mielestä tossa ei oo juuri mitään menetettävää.
Sinuna nostaisin kissan pöydälle, jos oikeesti Potskusta tykkäät. Joko se tarttuu syöttiin ja elätte happily ever after (meille tulis tuplahäät jeee <3<3<3) tai sitten kuulet karvaan totuuden ja osaat alkaa kattelemaan taas uusia miehiä, etkä tuhlaa aikaa turhaan mieheen.
Rakkautta!

Filippa kirjoitti...

Krisse: Ongelma tässä on se, että en välttämättä halua itse edes tehdä lapsia ja mennä naimisiin Potentiaalisen kanssa. Juuri näin on hyvä, saan olla ja mennä miten haluan, mutta seksiä on lähes aina saatavilla. Mutta kuinka kauan tällaistäkään jaksaa?

P.S. Päivitystä Söpiksestä odotellaan.