tiistai 6. maaliskuuta 2012

54kg

Mulla on tuolla luonnoksissa varmaan jo kymmenen tekstiä, joihin oon saanut kirjotettua ehkä kaksi lausetta. Minulla ei ole juuri mitään kerrottavaa. En ole käynyt baareissa, vaan ahkeroinut töissä kellon ympäri ja hengaillut kavereiden kanssa kaiken liikenevän vapaa-ajan.

Mutta jotain pientä faktaa menneiltä viikoilta:
  • Hän ei puhu minulle ja on blokannut minut Facethefukingbookissa
    • "Hirveen harmillista et tällasta pääsee käymään!"
  • Potentiaalinen rakastaa minua
    • Harrastin hänen kanssa viime viikolla useasti seksiä
    • Harrastin tänään aamulla seksiä hänen kanssa
    • Sain häneltä kännipuheluita viikonloppuna (iso mies <3)
    • Hän moikkasi minua ujosti päivemmällä julkisella paikalla (aww vai plääh?)
  • Sain töissä käyntikortin eräältä rikkaalta mieheltä ja mietin, muuttaisinko muukalaisen kanssa Etelä-Amerikaan
  • Puntari näyttää vihdoin kesäkilojen kadonneen, jee! (Ai miten niin alkoholi lihottaa ja turvottaa?)
Eli mitään suurempia ole tapahtunut viime aikoina, mutta en jaksa tänne joka päivä kirjoittaa seuraavilla (joskin varsin mukavilla) sanoilla alkavaa päiväkirjamerkintää: "Harrastin seksiä...". Ellen muuttaisi tätä sexiblökixi, jossa kertoisin tarkasti sessiomme eri vaiheet, asennot, kestot ja pisteyttäisin ne jne. Ehkä ei, mutta tämän päiväinen pikainen tuokiomme saisi ainakin kategoriassa hauskuus täydet 10 pistettä (kai on ok revetä nauramaan kesken seksin?).

P.S. Laitoin Potentiaaliselle viestin äsken ja hän ei vastaa. Apua! Apua! Vastaavastaavastaavastaa heti! Ja myöntävästi. Vastaamyöntävästivastaamyöntävästivastaamyöntävästi!

Ei kommentteja: