perjantai 21. marraskuuta 2014

Ristiriita

Mulla on outo olo. Mun tunteet on ihan solmussa ja ristiriidassa. On jotain, mitä en ehkä osaa tai halua myöntää itselleni. Ennen kuin kerron, että mitä se on, puolustuksekseni vedän tämän pimeän ajan ja ihmisen normaalin läheisyyden tarpeen.

Eli. Minusta olisi kiva, että elämässäni olisi yksi (1) hyvin erityinen henkilö. Ei kuitenkaan mikään virallinen poikaystävä, mutta joku jonka viereen voisi mennä nukkumaan tarvittaessa. 

Syystä tai toisesta mulla on moneen vuoteen ensimmäisen kerran olo, että tarvitsen läheisyyttä. Tämä olo saattaa johtua siitä, ettei minulla ole tainnut olla näin periaatteessa hiljaista vaihetta elämässäni useampaan vuoteen. Ensin oli seurusteluseksiläheisyysoverdose, sit oli Potentiaalinen useamman vuoden ja viime talvi meni Mun Kielletyn kans. Olen viime aikoina ikävöinyt systeemiä Potentiaalisen kanssa. Aika on todella pahasti kullannut muistot, mutta kuinka siistiä se oli, että yksi puhelinsoitto ja herra oli useimmiten käytettävissä. Voin kertoa, todella siistiä! Eli käytännössä kaipaan elämääni vakavaa ja pysyvää seksisuhdetta. Anyone?

Tietenkään kukaan elämässäni pyörivistä miehistä ei täytä vakavan seksipartnerin kriteereitä, koska ne ovat joko liikaa tai liian vähän. Kelailin just, et laittaisinko Tinderiin ihan reippaasti mitä haen? Toisaalta, mun duunien ja oman pärstän kannalta voi olla parempi, etten laita.

Luojan kiitos on perjantai ja viikonloppuna on tiedossa aivan huikeita juttuja. Ehkä mun pää selkenee ja sydän kylmenee sen aikana. Mahtavaa loppuviikkoa sulle ja mulle! <3

Ei kommentteja: