maanantai 24. marraskuuta 2014

Kaikki hyvin taas.

Viikonloppu teki tehtävänsä, oon takas punasilmäisenä, tärisevänä, hikoilevana ja hyvin tyytyväisenä sinkkuna. Vietin viimeiset pari päivää maailman parhaassa seurassa, humalluin ihan liikaa ja no... Vietin parhaan viikonlopun hetkeen. Mutta mun pää selveni, tajusin kuinka siistiä mun elämä on, sain relattua ja ladattua akkuja. Okei, vika juttu oli valhe, mutta muuten totta joka sana.

Mua edelleenkin sylettää mun nykyinen duuni ja ala, mut ei auta itku markkinoilla nyt, vaan on toimittava. Ja aloitan toiminnan samantien kun tää darra väistyy.

Ja sit. Haluisin mennä yhden julmettoman kuuman miehen kans deiteille. Minä. Haluan. Deiteille. Se mies on 110% tihkuvaa seksiä, mua kuumottaa sen ulkoinen habitus niin kovaa, et haluisin linjoja pitkin tipahtaa sen syliin ja nylkyttää joku vuorokausi sitä putkeen.

Et ei mulla muuta, täällä kaikki taas hyvin! <3

Ei kommentteja: