sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Hyvää iltaa!

Tämä viikko meni aikamoisessa hormonimyrskyssä ja syytän siitä ainoastaan mun - köhköh - aavistuksen ailahtelevaa mieltä. Mutta asiat ovat nyt hyvin, oikein hyvin, Mun Kielletyn kanssa. On ihan superhämmentävää olla yhtäkkiä suhteessa, välittää jostain tyypistä oikeasti ja olla tilivelvollinen jollekin asioistaan. Pientä totuttelua tämä vaatii, mut kyl tää tästä.

Mun tekis melkein mieli sulkee tää blöki, koska mulla on ei oo oikein mitään kerrottavaa enää. Tai no olis oikeastaan, mut niillä ei oo niin väliä. No okei, voin kertoo nopeasti.

Saatoin taannoin mainita töissäni olevasta tyypistä, joka ei kykene tekemään kanssani enää yhteistyötä. Ja joka oli eronnut. Noh. Edelleenkään hän ei kykene yhteistyöhön kanssani, mutta kykenee kuitenkin laitella viestejä mulle sunnuntaina 00:02. Pardon?

Ja meillä on töissä yks toinenkin mies. Perus naimisissa, pari kakaraa, Volvo... Koirasta en tiedä, mut varmaan semmonenki. Se lirkuttelee mulle aika kovaa, ollaan pian taas työpari melko pitkässä casessa ja vaikka viime aikoina emme ole tehneet yhteistyötä, oli hän laittanut minulle hyvin merkittävän ystäväpyynnön Facebookissa. Sanomattakin varmasti selvää, ettei ole tehnyt sitä muille työpaikkani naispuolisille henkilöille...

Mulla on ihan aavistuksenomainen kutina SIELLÄ, että tästä saattaa tulla vielä hauskaa. Hmm, mun täytyy totutella myös siihen, etten voi naurattaa miehiä työpaikallani vanhaan tyyliini, koska olen käytännössä katsoen seurusteleva mimmi.

Jep, ei mulla sit muuta. Palaan asiaan, jos sellaista ilmenee. Ciao!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Klikkasin kyl joo mut elä kehtaa sulkee blogia. Ois kauhee tylsää semmone :)

Filippa kirjoitti...

Hyvä anonyymi,

Valitettavasti minusta on viime aikoina tullut melko tylsä ihminen.

Kunnioittavasti,

Filippa

Anonyymi kirjoitti...

Apua! Mitä sulle kuuluu Filippa? Aika pitkä blogitauko haloooooooooo!

Kauheeta kun ollaan molemmat nykyään ihan tylsiä :( Toivottavasti sun elämä on täynnä äksöniä ja rakkautta... tai ainakin äksöniä jos Sun Kielletty olikin ihan blää.

Love,
vanha-kunnon-Krisse