maanantai 29. syyskuuta 2014

YOLO!

Holy madafakin' shit mikä viikonloppu! Hikoiluttaa, pelottaa ja vapisuttaa, kuten aina maanantaisin. Mutta voi pojat, se kaikki oli taas tämän arvoista. Heräsin esimerkiksi kahden eri tyypin vierestä (toisen luota hipsin klo 7:00 vaivihkaa pois, ei mitään hajua kuka tai mikä tyyppi oli)(btw, en edelleenkään muka harrasta yhden illan juttuja), eli viiniä on virrannut enemmän kuin vettä Niagaran putouksessa keskimäärin minuutissa. Onneksi nämä dokaushommat loppuvat tähän, koska nyt alkaa uusi elämä! Alan treenaamaan, katsomaan rahojeni perään, rauhotun ja aikuistun.

Kyllä, olen vitsikkäällä tuulella näin maanantaisin!

Totta puhuakseni minulla on mennyt aivan liian lujaa sen jälkeen, kun olen eronnut Mun Kielletystä. En tiedä olenko kertonut ikinä, mutta minulla on aina välillä vähän kutinoita tulevasta. Ja nyt mulla on alkanut olemaan sellainen olo, et tää mun hillitön bileputki tuntuu joltain eräänlaiselta loppukiriltä johonkin. En tiedä mihin ja kauan tätä kestää, mutta todellakin lähden tulevanakin perjantaina kello 14 aftereille, jos siltä tuntuu, koska YOLO!

Ihanaa viikkoa kaikille, karatkaa tänään(kin) töistä ajoissa, koska tuolla on ihana ilma!

Ei kommentteja: