tiistai 6. toukokuuta 2014

OHOPSHUPS!

Kröhöm! Mun elämä on ollut aavistuksen villiä viime aikoina. Muutamat Tinder-tärskyt (mm. Mun tulevan aviomiehen kans, joka on nykyään mun tuleva ex-aviomies), yhden illan juttuja (eräs oli todella, TODELLA, mukava, hyvinvarusteltu ja äärimmäisen loistava. Ajattelin ehdottaa hänelle seksisuhdetta. Kai sellainen on ok?), liikaa skumppaa, tequilaa ja jallua (ja bissee. Ja mitä näitä nyt on...). Eli näillä näkymin mun ja Mun Kielletyn juttu on historiaa. Ehkä. Luulen niin.

Oon myös aloittanut uudessa duunissa ja uusissa tehtävissä. Ja voi pojat, tuntuu että ensimmäistä kertaa olen kotona. En ole saanut esimerkiksi viime yönä unta, kun odotin niin kovasti että pääsen sinne takaisin.

Mulla elämä hymyilee ja lujaa. En valita, pitkän ja äärimmäisen paskan talven jälkeen tuntuu taas siltä, että oon taas elossa.

Ihanaa päivää kaikille pupusille ja eräälle hankalle haterssille! <3

Ei kommentteja: