torstai 29. tammikuuta 2015

Ihastunut Filippa täällä hei!

Nyt on kriisi!

Kaksikin kriisiä!

1. Mulla olis mahdollisuus tehdä tulevaisuuden suhteen siirto nyt todella nopealla aikataululla. Eli minulta lähtisi vakituiset tulot ja vakituinen duuni. Tilalle tulisi vapaus, epäsäännölliset tulot ja ihana elämä. What to do? Irtisanoudunko samantien, kun koeaikani on päättynyt? Voiko niin edes tehdä? Tekeekö järkevä ihminen niin? Vai onko ok seurata sydäntään ja vähän hullutella ja ottaa riskejä? Riskinotossa on se vaara, etten pääse enää ikinä takaisin nykyiselle alalleni.

2. Olen ihastunut. Korviani myöten. Tähän yhteen tyyppiin, kenelle en oo vaivautunut antamaan edes nimeä täällä. HÄN ON I-HA-NA! Ja mitä tekee Filippa, kun ihastuu? On outo, kieltää häntä pitämästä yhteyttä, kieltää häntä puhumasta todella kivoja ja ihania asioita jne. Toivottavasti minulla on vielä mahdollisuus paikata outoiluni ja selittää mistä kaikki johtuu. Haluan kertoa hänelle (silläkin uhalla, että häntä ei kiinnosta siinä mielessä), mitä tunnen häntä kohtaan ja miksi olen ollut niin kummallinen hänelle. Koska tilanne on nyt ikään kuin se, ettei se pidä muhun yhteyttä. Eikä se halua ehkä edes nähdä mua. Jep, maailmankirjat ovat sekaisin jälleen ja mun sekoilu ei auta tässä nyt yhtään.

Ei kommentteja: