maanantai 3. marraskuuta 2014

Awkward!

Tämä Spesiaali (alan luultavasti pian käyttämään hänestäkin hipsukoita)... Mitenhän tämän tarinan edes alottaisin? Noh. Hän on överisuorapuheinen ja rehellinen, joka on todellakin fine by me. Hän on eronnut taannoin piiiitkästä suhteesta ja haluaa olla sinkku ja deittailla muita, mikä on myös minulle ok. Viikonloppu koitti, eksyttiin vähän ulkoilemaan kavereiden kanssa (kuka tippui tuolilta? Mikä yllätys, Filippa juhlimassa!) ja todella kummallisten sattumien kautta eksyimme raflaan X (sanomattakin selvää, etten ikinä käy siellä). Olin kerennyt olla sisällä noin 15 sekuntia, kun näen Spesiaalin (seisoin tietty ainoana naisena muutaman miehen kanssa). Neljän hengen seurueessa, kaksi miestä ja kaksi naista. Tupladeitit siis. Sydän hypähti tietty vähän kurkkuun, mut öögasin tilanteen nopeasti, katseemme kohtasi, hymyilin ja moikkasin hänelle hieman vaivihkaa. Heidän tupladeittiseurueensa oli juuri sopivasti lähdössä ja heidän piti kulkea ohitsemme ulko-oville. Spesiaali tuli kohdalleni, oli silminnähden jäässä ja selitti änkyttäen: "Öö sori, meidän pitää nyt mennä..." ja halasi minua. Olin kerennyt onneksi sulatella koko tapausta kokonaiset 30 sekuntia, jotta kykenin olemaan arvokkaan viileä, väläyttämään hänelle hurmaavan hymyn ja päättämään kohtaamiseen aidosti iloisella äänensävyllä sanoihin: "Joo ei mitään, mukavaa illanjatkoa!".

Heidän lähdöstään meni noin kolme (3) minuuttia, kunnes sain ensimmäisen viestin. Luin sen jossain vaiheessa iltaa, mutten vastannut. Myöhemmin yöllä tuli toinen. Ja aamulla kolmas. Vastasin hänelle lopulta aloittaen viestin sanoilla: "Bro' chill out..." (saanko ainakin kahdeksan (8) cooliuspistettä?). Johon hän sitten vastaili kaikkea ällöttävää ja itsestäänselvää, että oon paras jne. KERRO MULLE JOTAIN UUTTA! Tietysti hänellä oli paikannus päällä puhelimessa ja näin, ettei niitä viestejä oltu lähetetty himasta. Ylläri.

En tiedä ihan tarkkaan mitä tossa jutussa oli, mut multa meni vähän fiilis. Mut ei se haittaa, mul on deitit tiedossa lähipäivinä (APUA!).

Sellaista. Nyt pitää juosta palaveriin. Mageeta viikkoa sulle ja mulle! <3

Ei kommentteja: