maanantai 11. elokuuta 2014

Kyllästyminen

Mua taas kyllästyttää kaikki mun ympärillä pyörivät miehet siinä mielessä. Kieltäydyin viime viikolla seksistäkin kokonaan. Haluaisin nyt vähän uutta sutinaa, mutta edes paras ystäväni Tinder sellaista tarjoa. Viime kevääseen verrattuna on tapahtunut suuri inflaatio siellä olevien miesten suhteen, Jormat ja Sepot ovat vallanneet senkin sovelletuksen. Odotan sitä, että joku keksii tehdä Eliitti-Tinderin. En odota.

Muutenkin mun elämässä on pieni kriisi. Olen saanut juuri aivan mielettömän duunin, missä mulla on superhyvä palkka, duunikaverit kivoja ja duunitehtävät enemmän tai vähemmän lepposia. Mut mua ei kiinnosta. Tippaakaan. Haluan olla oman elämäni herra ja voi olla, että olen pian yksityisyrittäjä. En tiedä tarkalleen vielä mitä teen tai missä teen, mutta keksin jotain mahtavaa aivan varmasti. Tervetuloa miljoonat, itse määrätyt työajat ja pitkät lomat! <3

Alan kirjoittamaan irtisanoutumislappua. Palataan rakkaat!

2 kommenttia:

Tapsa kirjoitti...

Pieni varoituksen sana: Minä olen elättänyt itseni yrittäjänä/frelluna 18-vuotiaasta. Itse määrätyt työajat tarkoittaa sitä, että hommat pitää hoitaa, vaikka sitten uudenvuodenyönä. Pitkät lomat tarkoittaa, ettei rahaa tule mistään. Miljoonista en osaa sanoa, kun en ole (vielä) nähnyt :o)

Silti olen jatkanut, vaikka on minua yritetty palkatakin: Ei tarvitse mennä kasilta toimistolle, jos siellä ei ole tekemistä. Pomo ei käskytä - asiakkaat kysyvät aina konditionaalissa "voisitko", "sopisiko". Siitä syntyy illuusio, että työnteossa on jokin vapaaehtoinenkin komponentti.

P.S. Filippalle on postia, kun tähän ei saa liitteitä :o/ Ne liitteet taitavat olla edelleen ajankohtaisia, mutta saateteksti on jo näköjään vanhentunut.. Nuoren naisen elämässä on aika paljon ja nopeita käänteitä, näköjään.. Niitä seuraillessa!

Filippa kirjoitti...

Tapsa: Yksityisyrittäjien tyttärenä tiedän yrittäjyyden kurjankin puolen. Mutta silti siinä plussia on selvästi enemmän mitä toisten palkkalistoilla keikkuessa.

Ja kiitos liitteistä, ne oli kovin ajankohtaisia. :)