tiistai 22. lokakuuta 2013

Voi pyhä Sylvi!

Voi luoja! Voi elämä!!! Luulin saaneeni joskus hyvää seksiä elämäni aikana, mutta kuinka väärässä sitä pieni ihminen onkaan voinut olla!

Otin ja näin viikonloppuna Mun Kiellettyä ja me tietty heti pantiin (okei, höpöteltiin ehkä tunti tai kaks, mikä mua nyt näin jälkikäteen harmittaa, koska ajan olisin voinut käyttää myös "paremmalla" tavalla kun tutustumalla toiseen.). Oli hyvin lähellä, etten itkenyt onnesta siinä hänen allaan, koska se oli TÄY-DEL-LIS-TÄ! Ja se mies on muutenkin täydellinen. Oon nähnyt tän jantterin ihan kunnolla nyt kolme-neljä kertaa elämäni aikana ja mietittiin jo kuinka saadaan sisustusmakumme kohtaamaan. Ja missä mennään naimisiin. Ja millanen talo hankitaan. Ja kaikkea peruskauraa, mitä nyt pari kertaa nähneet ihmiset juttelee keskenään. Ja se ketä kylmää seksi noin niiku heti, niin teknisesti ottaen tää oli kolmas kerta, kun meillä on ollut mahdollisuus panna. Eli niin kutsutusti annoin kolmannella kerralla.

Ainoo ongelma on se, et Mun Kielletty asuu toises kaupungis (ei kauaa, koska pakotan sen muuttamaan tänne), se on Potentiaalisen kaveri (ei kauaa! Ei vaine, mut mua ei kiinnosta viikonlopun jälkeen tippaakaan mitä Potentiaalinen on asiasta mieltä, koska rakastan Mun Kiellettyä!), ulkoisesti aika kaukana siitä mitä oon etsinyt (odotan innolla mitä mun hienohkot vanhemmat sanoo sen vähän rokimmasta ulkonäöstä) ja muutenkin taustat on vähän rankemmat mitä mulla (terkuin Kermaperse!).

Luulen, että tästä sinkkutytön päiväkirjasta tulee seksipäiväkirja, mikä kertoo maailman isoimmasta vehkestä ja parhaimmasta seksistä! Pysy mukana.

2 kommenttia:

Tapsa kirjoitti...

Nyt pitää tunnustaa rajallisuuteni. Voisitko kerrata miksi MK on kielletty (mutta nyt siis ilmeisesti ei-enää-ihan-niin-kielletty)?

Filippa kirjoitti...

Tapsa: Mun Kielletty on Potentiaalisen hyvä kaveri. HUPS!